منتديات النجم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات النجم

المنتدى المتميز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مكتبة نكت(متجددة)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المدير
مدير العام
مدير العام

ذكر عدد الرسائل : 68
البلد : تونس
الوضيفة : طالب

بطاقة الشخصية
نقاط التمييز: المدير العام
الوصف:

مكتبة نكت(متجددة) Empty
مُساهمةموضوع: مكتبة نكت(متجددة)   مكتبة نكت(متجددة) Icon_minitimeالسبت أغسطس 11, 2007 7:06 am

مكتبة نكت(متجددة) 11e
بسم الله الرحمان الرحيم
واحد سافر أميركا.. وبعد سنتين اتصل بأبوه وقال له انا اتجوزت واحدة أمريكية وأجاني ايدز...!!! ابوه زعل وغضب كتير وقالو.. ليه ما سميتوش على اسمي؟؟؟؟ هع هع هع...
مرة أغبية سافروا امريكا واحد منهم رجع والتانى مرجعش.. فواحد سألة وين صاحبك؟؟؟ قال له اول ما راح هناك انجن من ناطحات السحاب وطلع عمارة 500 طابق ورمى نفسة من سطحها ونزل فى 3 ايام.. سأله ومات؟؟؟ قال له انت عايزه ينزل فى 3 ايام من غير اكل و لا شرب وما يمتش!!!
واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم: انا مره طلعلي اسد و كان في ايدي كباية ميه رميتها عليه فهرب الاسد، رد عليه واحد من اللي قاعدين قاله صح انا قابلت نفس الاسد ضربته بقلم ايدي اتبلت بالميه...
واحد انجليزى وواحد فرنساوى وواحد صينى راحو يجربو صدى الصوت الانجليزى قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: بتقول ايييييييه؟؟؟
سئلوا ولد: ليه قتلت أبوك؟ الولد : كانوا عاملين رحلة للأيتام, كنت عايز اروحها. المحققين: طب ليه قتلت عمك ؟ الولد: كنت عايز ابن عمي يسافر معايا! المحققين: طب ليه كنت عايز تنتحر؟ الولد: لأنهم لغوا الرحلة.
الردود لأكمل
https://anajem.ahlamontada.com
CiRcaSSiaN
نجم مبتدئ
نجم مبتدئ
CiRcaSSiaN

ذكر عدد الرسائل : 93
البلد : Jordan
الوضيفة : Student

بطاقة الشخصية
نقاط التمييز: 5
الوصف:

مكتبة نكت(متجددة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مكتبة نكت(متجددة)   مكتبة نكت(متجددة) Icon_minitimeالأحد أغسطس 12, 2007 1:15 am

هههههههه
شكرا لك مديرنا على النكت الحلوة
http://www.startimes2.com
eslam wael
نجم جديد
نجم جديد
eslam wael

ذكر عدد الرسائل : 11
البلد : egypt
الوضيفة : طالب

بطاقة الشخصية
نقاط التمييز: 5
الوصف:

مكتبة نكت(متجددة) Empty
مُساهمةموضوع: رد: مكتبة نكت(متجددة)   مكتبة نكت(متجددة) Icon_minitimeالسبت أغسطس 18, 2007 3:53 am

شكرا لك

مكتبة نكت(متجددة)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مكتبة ألعاب ولا أروع
» :!: مكتبة الأسرار و الشفرات للألعاب ! تكريم أسبوعي للمتميزين